Pracujeme pro jak pro významné hráče ve všech odvětvích, tak i pro soukromníky. Naší hlavní předností je vysoká spolehlivost a kvalita výstupů. Při práci hledím na přání zákazníka a po konzultaci vždy zakomponujeme domluvené věci.
Nejdříve se s klientem potkáme a domluvíme se na zadání. Poté připravíme pilotní verzi, kterou později společně s klientem odladíme na základě jeho představ a našich doporučení. Následuje samotná implementace a spuštění aplikace. Při realizaci klademe maximální důraz na zpětnou vazbu od klienta.
Získej možnost karierního růstu
Nauč se moderní technologie.
Pracuj mezi profesionály.
Protože máme systém připraven, je pro většinu použití aplikovatelný velmi rychle. Nejdříve od vás zjistíme, co chcete prodávat, poté připravíme návrh a domluvíme se na technických parametrech. Zejména potom, jestli se bude exportovat do slevových serverů, zda se bude propojovat s účetním/skladovým hospodářstvím apod. Následně dojde k samotné realizaci. Na závěr se domluvíme na podmínkách správy a údržby.
V této oblasti je nejdůležitější individuální přístup a časté konzultace s klientem. Proto obvykle máme na klienta spojení a každý krok konzultujeme. Protože se povětšinou nejedná o běžné výstupy, je důležitou součástí každého individuálního projektu taktéž údržba a servis ex post. Téměř nikdy se nedá systém naprogramovat napoprvé kompletně (neboť zákazník neví dopředu přesně co bude a co nebude potřebovat) a tak se jedná o dlouhodobější spolupráci.
Nejdříve si od klienta vyžádáme všechny podklady, které následně vyhodnocujeme. Po celou dobu jsme s klientem v kontaktu a zjišťujeme tak operativně všechny detaily. Na konci představíme náš návrh řešení a představíme podmínky jeho realizace. Samozřejmostí je, že se za výsledek jsme schopni zaručit a tak máte jistotu, že nevyhazujete peníze zbytečně.
Obecně vždy podle konkrétního charakteru. Například pro fotografování je vhodné vybrat slunečný den s dobrou viditelností (a dalšími podmínkami). Pro firemní grafiku je vždy vhodné určit, k jakým materiálům se bude vztahovat (jestli je např. vhodné používat hlavičkové papíry apod.) a následně ji v tomto duchu upravit. U copywritingu se musí doladit duch, v jakém má být text psaný etc.